Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychmiastowej reakcji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom hapipożyczki, wprowadziły w swojej obsłudze nowoczesne narzędzie, jakim jest Co-Surfing.
Co-Surfing jest nowoczesnym, technologicznym rozwiązaniem. Daje możliwość konsultantowi na zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku w serwisie online. Co-surfing charakteryzuje się tym, że w trakcie pracy zarówno klient jak i konsultant na swoich ekranach widzą dwa kursory: klienta i konsultanta, a także ich ruch na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu konsultant od razu może pomóc klientowi należycie wypełnić wszystkie pola wniosku.
- To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska - marka hapipożyczki.
Rozwiązanie jest w pełni bezpieczne, a konsultant uzyskuje dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
- Co-Surfing, stanowi dodatek do systemów wspierających sprzedaż online oraz ułatwia kontakt z klientem. Idea Co-Surfingu opiera się na modelu współpracy klient-konsultant. Dzięki wsparciu konsultanta, proces wypełniania wnioski online jest prosty dla klienta. Firma IPF Polska, z którą mamy okazję współpracować przy tym projekcie, bardzo dobrze rozumie potrzebę wprowadzania innowacji i stosuje nowoczesne rozwiązania w obsłudze klienta -mówi Rafał Sadłowski, Chief Executive Officer w spółce CoSurfing.Net
Wprowadzenie narzędzi takich jak: Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi, potwierdza, że hapipożyczki, jak przystało na firmę noszącą miano FinTechowej, w myśleniu o kliencie, korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych. Klient może decydować, czy chce rozmawiać z konsultantem, czy może wystarczy mu odsłuchanie automatycznej, interaktywnej wiadomości (tzw. Robocall z możliwością bezpośredniego połączenia z konsultantem), czy też wygodniej jest mu odpowiedzieć na interaktywnego SMS’a (SMS z możliwością odpowiedzi).
Wszystkie rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa klientów hapipożyczek.
* Drugi doroczny raport Salesforce: State of Service 2016, https://biznes.newseria.pl/komunikaty/firma/salesforce-zbadal,b1039573537
O hapipożyczkach:
Firma IPF Polska Sp. z. o.o., należy do notowanej na londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Grupy International Personal Finance PLC, której korzenie sięgają 1880 roku, firma jest liderem na rynku pożyczek konsumenckich w Europie Środkowowschodniej, Meksyku oraz Finlandii, Estonii, Łotwie i Australii. Spółka IPF Polska Sp. z o.o. powstała w grudniu 2014 r. w Warszawie i oferuje pożyczki pod marką hapipożyczki. W marcu 2015 roku Grupa IPF PLC z siedzibą w Leeds (UK) kupiła fińską spółkę MCB Finance operującą w krajach bałtyckich oraz Australii. Akwizycja spowodowała połączenie IPF Polska Sp z o.o. i MCB Finanse i nowa firma rozpoczęła działalność pod nazwą IPF Digital, a hapipożyczki weszły w skład portfolio marek i produktów zarządzanych przez IPF Digital. Dziś IPF Digital oferuje swoje pożyczki w 8 krajach: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Polska, Hiszpania, Meksyk oraz Australia i przygotowuje się do ekspansji na kolejne rynki międzynarodowe.
Dodatkowe informacje:
Monika Dzieniak-Kwiatkowska
hapipożyczki (IPF Digital)
E: monika.dzieniak@ipfdigital.com
T: (+48) 603 936 339