HapiPożyczki na raty
Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychm...

hapipożyczki oferują nowy wymiar obsługi klienta

2018 M05 15

Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychmiastowej reakcji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom hapipożyczki, wprowadziły w swojej obsłudze nowoczesne narzędzie, jakim jest Co-Surfing.

 

Co-Surfing jest nowoczesnym, technologicznym rozwiązaniem. Daje możliwość konsultantowi na zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku w serwisie online. Co-surfing charakteryzuje się tym, że w trakcie pracy zarówno klient jak i konsultant na swoich ekranach widzą dwa kursory: klienta i konsultanta, a także ich ruch na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu konsultant od razu może pomóc klientowi należycie wypełnić wszystkie pola wniosku.

- To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska - marka hapipożyczki.

Rozwiązanie jest w pełni bezpieczne, a konsultant uzyskuje dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

 - Co-Surfing, stanowi dodatek do systemów wspierających sprzedaż online oraz ułatwia kontakt z klientem. Idea Co-Surfingu opiera się na modelu współpracy klient-konsultant. Dzięki wsparciu konsultanta, proces wypełniania wnioski online jest prosty dla klienta. Firma IPF Polska, z którą mamy okazję współpracować przy tym projekcie, bardzo dobrze rozumie potrzebę wprowadzania innowacji i stosuje nowoczesne rozwiązania w obsłudze klienta -mówi Rafał Sadłowski, Chief Executive Officer w spółce CoSurfing.Net

Wprowadzenie narzędzi takich jak: Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi, potwierdza, że hapipożyczki, jak przystało na firmę noszącą miano FinTechowej, w myśleniu o kliencie, korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych. Klient może decydować, czy chce rozmawiać z konsultantem, czy może wystarczy mu odsłuchanie automatycznej, interaktywnej wiadomości (tzw. Robocall z możliwością bezpośredniego połączenia z konsultantem), czy też wygodniej jest mu odpowiedzieć na interaktywnego SMS’a (SMS z możliwością odpowiedzi).

Wszystkie rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa klientów hapipożyczek.

 

* Drugi doroczny raport Salesforce: State of Service 2016, https://biznes.newseria.pl/komunikaty/firma/salesforce-zbadal,b1039573537

O hapipożyczkach:

Firma IPF Polska Sp. z. o.o., należy do notowanej na londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Grupy International Personal Finance PLC, której korzenie sięgają 1880 roku, firma jest liderem na rynku pożyczek konsumenckich w Europie Środkowowschodniej, Meksyku oraz Finlandii, Estonii, Łotwie i Australii. Spółka IPF Polska Sp. z o.o. powstała w grudniu 2014 r. w Warszawie i oferuje pożyczki pod marką hapipożyczki. W marcu 2015 roku Grupa IPF PLC z siedzibą w Leeds (UK) kupiła fińską spółkę MCB Finance operującą w krajach bałtyckich oraz Australii. Akwizycja spowodowała połączenie IPF Polska Sp z o.o. i MCB Finanse i nowa firma rozpoczęła działalność pod nazwą IPF Digital, a hapipożyczki weszły w skład portfolio marek i produktów zarządzanych przez IPF Digital. Dziś IPF Digital oferuje swoje pożyczki w 8 krajach: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Polska, Hiszpania, Meksyk oraz Australia i przygotowuje się do ekspansji na kolejne rynki międzynarodowe.

Dodatkowe informacje:

Monika Dzieniak-Kwiatkowska

hapipożyczki (IPF Digital)

E: monika.dzieniak@ipfdigital.com

T: (+48) 603 936 339

Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 16:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
IPF Polska Sp. z o. o.
Inflancka 4A
00-189 Warszawa
Pożyczka Długoterminowa
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000333174 NIP: 7010191956, REGON: 141948913, o kapitale zakładowym 20.550.000,00 zł. IPF Polska sp. z o.o. prowadzi działalność w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa (KRS: 0000333174). Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania przez niego danych osobowych, w szczególności dotyczące praw, osób których dane dotyczą w związku z przedmiotowym przetwarzaniem, zamieszczone zostały w Polityce Prywatności, która dostępna jest na stronie internetowej Administratora www.hapipozyczki.pl/polityka-prywatnosci.
Z Administratorem można skontaktować się poprzez: adres e-mail - bok@hapipozyczki.pl; telefonicznie pod numerem - 22 263 09 55 (koszt połączenia według taryfy operatora); lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Aleksandrę Banach, z którym można skontaktować się poprzez: (1) adres e-mail - privacy@ipfpolska.pl lub privacy_pl@ipfdigital.com; bądź (2) pisemnie na adres siedziby Administratora (z adnotacją „IOD”)."
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są oferty produktowe hapipożyczki wynosi 6 miesiące a maksymalny 36 miesiące. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 219,36%. Infolinia: 22 263 09 55 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony Internetowej zastrzeżone dla IPF Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-189) przy ul. Inflanckiej 4A, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 20.550.000,00 zł.