HapiPożyczki na raty
Kontakt
Masz pytania?
Prześlij nam swoje pytania, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe
Twoja wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą wkrótce!
Często zadawane pytania
Zasady udzielania pożyczek
1.Kto może wystąpić o pożyczkę?
Obecnie udzielamy pożyczek jedynie obywatelom polskim, którzy są pełnoletni i posiadają rachunek bankowy, telefon komórkowy oraz źródła regularnego i udokumentowanego dochodu. Jeżeli spełniasz te wymagania, zachęcamy do wypełnienia krótkiego wniosku online – poznasz naszą decyzję w ciągu kilku minut.
2.Jak mam wystąpić o pożyczkę?
Skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego i określ, ile potrzebujesz gotówki (możesz otrzymać nawet 25 000 zł) i na jak długo. Dostosujemy wysokość miesięcznych rat do Twoich dochodów. Możesz sprawdzić różne warianty wysokości raty pożyczki oraz okresu jej trwania.
3.Czy mogę wystąpić o przyznanie hapipożyczki, jeśli mam już inną pożyczkę do spłacenia w innej instytucji finansowej?
Tak, jeśli pozwala na to Twój dochód. Wypełnij prosty wniosek, by poznać naszą decyzję w ciągu kilku minut.
4.Czy mogę starać się o pożyczkę, będąc bezrobotnym?
Udzielamy pożyczek jedynie osobom, które mają źródło/a regularnego dochodu, co przekłada się na płynne spłacanie rat. Jednym z warunków udzielenia pożyczki jest posiadanie udokumentowanego dochodu uzyskiwanego na terytorium Polski z tytułu : umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, własnej działalności gospodarczej, kontraktu, emerytury lub renty stałej.
5.Kiedy otrzymam ofertę pożyczki?
Zaraz po przetworzeniu Twojego wniosku o pożyczkę poinformujemy Cię o podjętej decyzji mailowo na Twój adres e-mail.
6.Czy muszę być posiadaczem jakiejś nieruchomości?
Nie ma to dla nas znaczenia. Nie zabezpieczamy pożyczek na nieruchomości klienta.
7.Czy muszę mieć polskie obywatelstwo?
Możemy rozpocząć naszą znajomość, o ile jesteś polskim obywatelem z numerem PESEL i ważnym dowodem osobistym.
8.Czy mogę otrzymać pożyczkę, jeżeli widnieję w rejestrze dłużników?
Tego typu sprawy rozpatrujemy zawsze indywidualnie. Wypełnij nasz prosty wniosek, a my damy znać, czy możemy Ci przygotować ofertę pożyczki.
9.Co powinien zrobić w przypadku trudności z wpisaniem swojego numeru rachunku na wniosku?

Jeśli natrafiłeś na trudności we wnioskowaniu, a jesteś zainteresowany gotówką skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my podpowiemy w jaki inny sposób możesz aplikować o hapipożyczkę.

Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem listy dostępnych banków. Już niedługo będziemy wykonać przelewy do wszystkich banków.

10.Czy warunkiem wzięcia pożyczki jest wpłacenie kaucji?
Nie. Nasza pożyczka nie wymaga wpłacenia kaucji ani innych opłat wstępnych.
11.Dlaczego mój wniosek o pożyczkę został odrzucony?
Bierzemy pod uwagę różne czynniki, poddając je analizie. Zachęcamy jednak do odczekania 30 dni i spróbowania ponownie.
12.Czy składam wniosek jedynie online?

Zgadza się. Wystarczy wypełnić krótki formularz na naszym portalu.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my z chęcią pomożemy Ci.

13.Jakie dokumenty mam przygotować?
Wystarczy Twój PESEL i dowód osobisty. W nielicznych przypadkach wymagamy dodatkowych dokumentów o czym poinformujemy podczas weryfikacji telefonicznej.
14.Co mam zrobić w sytuacji, gdy swój dochód czerpię z różnych źródeł?
Doskonale. Wystarczy, że zsumujesz kwoty swojego dochodu z różnych źródeł i to będzie nasz punkt wyjścia.
15.Czy sprawdzicie moją osobę w rejestrze dłużników?
Tak. Stanowi to część naszej procedury weryfikacyjnej. Dzięki temu mamy pewność, że osoby, którym udzielamy pożyczki, będą w stanie ją spłacić.
16.Czy muszę podawać powód, dla którego chcę wziąć pożyczkę?
Pieniądze możesz przeznaczyć na dowolny cel, jednak dla ułatwienia przygotowaliśmy listę, z której możesz wybrać odpowiednią opcję.
17.Jak mam potwierdzić swój rachunek bankowy?
Po akceptacji zaproponowanej przez nas kwoty pożyczki wybierz bank, w którym posiadasz konto. Następnie będziesz przekierowany do bramki płatności w celu wykonania przelewu na kwotę 1 pln.
18.Dlaczego mam zapłacić złotówkę?
Prosimy o przelew 1 złotówki, jedynie wtedy, gdy otrzymasz już od nas ofertę pożyczki. Sprawdzamy w ten sposób czy to na pewno Twój rachunek bankowy. Zawsze zwracamy złotówkę na Twoje konto.
19.Czy mogę wykonać przelew weryfikacyjny z innego rachunku bankowego niż ten podany we wniosku?
Przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku podanego we wniosku. Musi to być indywidualny rachunek kredytobiorcy.
20.Dlaczego weryfikacja mojego rachunku bankowego jest negatywna?

Najczęstszym powodem takiej decyzji jest różnica pomiędzy danymi podanymi w banku a wprowadzonymi we wniosku o pożyczkę.

Zachęcamy do ponownej aplikacji i sprawdzenia poprawności danych.

21.Zaoferowaliście mi pożyczkę. Kiedy wpłyną pieniądze?
Bardzo szybko. Jeżeli masz komplet pozytywnych weryfikacji przelew z pożyczką zostanie zrealizowany bardzo szybko.
22.Czy otrzymam dokumenty pożyczki pocztą?

Dokument umowy jak i inne dokumenty występuje jedynie w formie elektronicznej, który jest opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym. Jeśli udzielimy Ci pożyczki to otrzymasz tak podpisaną umowę na swoim profilu i będziesz mógł ją wydrukować.

Nie ma potrzeby odsyłania nam podpisanej przez Ciebie umowy.

23.Czy mogę otrzymać większą pożyczkę zaraz po tym, jak spłacę poprzednią?

Jest to prawdopodobne, o ile pozwoli na to Twoja kondycja finansowa.

Możliwość zaciągnięcia drugiej i kolejnej pożyczki istnieje w momencie, gdy nasz system wygeneruje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dostępną na Twoim profilu oraz poinformujemy Cię o tym fakcie oddzielnym mailem.

24.Czy mogę wystąpić o kolejną pożyczkę, jeszcze przed spłatą poprzedniej?
Zwiększenia limitu kwoty pożyczki w trakcie jej spłaty będzie możliwe w momencie, gdy nasz system wygeneruje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dostępną na Twoim profilu oraz poinformujemy Cię o tym fakcie oddzielnym mailem.
TWOJE KONTO
1.Czy mogę zmienić swój profil użytkownika?
Możesz modyfikować dane na Twoim profilu w ograniczonym zakresie. Adres e-mail którego użyłeś przy rejestracji jest niezmienny i pozostaje on na stałe Twoim loginem do konta. Inne Twoje dane możesz zaktualizować na swoim profilu w sekcji „Strefa Klienta”.
2.Zapomniałem hasła. Co teraz?
Możesz zmienić hasło, klikając na link „Nie pamiętam hasła”. Podaj swój adres mailowy, na który wyślemy wiadomość umożliwiającą nadanie nowego hasła.
TWOJE KONTO
1.Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?

Oczywiście, że tak. Pożyczka może być spłacona przed końcowym terminem a to oznacza, iż całkowity koszt pożyczki będzie niższy. Jeżeli masz taki zamiar skontaktuj się z nami korzystając z sekcji „Obsługa klienta” i wysyłając stosowne zgłoszenie.

Będziemy mogli obliczyć kwotę pozostałą do spłaty.

2.Czy ktoś inny może dokonać płatności za mnie?
Jak najbardziej. Musi jedynie znać numer Twojego konta dedykowanego do spłat pożyczki.
3.Jak sprawdzić końcową kwotę, jaką będę musiał uregulować?

Składając wniosek, skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego, by określić wysokość miesięcznych rat (zależnych od wysokości pożyczki i okresu spłaty) oraz całkowitą kwotę pożyczki do spłaty.

Jeżeli jesteś już naszym klientem, wejdź do sekcji „Strefa Klienta”, gdzie znajdziesz bieżącą kwotę rozliczeniową wraz z terminem spłaty.

Dodatkowo całkowitą kwotę do zapłaty znajdziesz na Harmonogramie Spłat oraz na Umowie pożyczki

4.Gdzie znajdę numer konta do spłaty pożyczki?
Twój unikatowy numer konta dedykowany do spłat znajduje się w umowie pożyczki, oraz na Twoim profilu klienta. Pamiętaj, że nie jest to konto, z którego otrzymujesz pożyczkę.
5.Co wpisać w tytule przelewu?
Dane do przelewu w tym tytuł są podane na Twoim profilu w Strefie Klienta w zakładce informacje ogólne. Tytułem przelewu powinien być zawsze numer Twojej pożyczki.
6.Wpłaciłem ratę, a nie ma jej jeszcze widocznej na profilu?

Jeśli Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana u nas na koncie, to pamiętaj, że księgowanie na Twoim profilu odbywa się zazwyczaj 24 godziny po wpłynięciu przelewu na nasz rachunek bankowy. Przelewy międzybankowe mogą nie być księgowane na rachunkach w dni ustawowo wolne od pracy.

Jeśli dokonałaś/eś spłaty na rachunek bankowy zawarty w umowie, to bądź spokojna/y informacja o wpłacie powinna się wkrótce zaktualizować na Twoim profilu. W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87.

7.Co się stanie, jeżeli nie spłacę na czas pożyczki?
Zgodnie z Umową możemy podjąć działania w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnienia w spłacie. Doliczymy do Twojej należności stosowne odsetki za opóźnioną płatność. Możemy również być zobligowani do zgłoszenia sprawy do rejestru dłużników oraz biura informacji kredytowej. To z kolei może wpłynąć na Twoją wiarygodność kredytową i utrudnić Ci pozyskanie kolejnych pożyczek w przyszłości.
8.Czy mogę spłacić ratę pożyczki przed terminem?
Oczywiście. Twoja spłata pokryje wtedy najbliższą wymagalną ratę. Jeśli natomiast dokonasz płatności kwoty wyższej niż kwota raty, rozliczy ona wymagalną ratę oraz kapitał ostatnich rat, dzięki czemu możesz zaoszczędzisz na odsetkach.
9.Wakacje od raty – jak ubiegać się o przesunięcie terminu spłaty raty?
  • Poinformuj nas o chęci skorzystania z odroczenia najpóźniej na 3 dni przed terminem raty.
  • Żeby wnioskować o odroczenie płatności, Twoja pożyczka powinna składać się z co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, a spłacić powinieneś co najmniej 3 pełne, następujące po sobie raty, każdą w określonym dla niej terminie.
  • O pierwsze wakacje od raty możesz wnioskować najwcześniej w następnym dniu po terminie spłaty szóstej raty pożyczki.
  • Jeśli skorzystałeś już z jednego odroczenia, a chcesz skorzystać z kolejnego pamiętaj, że należy wpłacić nam conajmniej kwotę jednej raty.
  • Im większa liczba rat do spłaty, tym więcej razy możesz wnioskować o wakacje.

Liczba możliwych wakacji od raty:

  • 1 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 7 do 11
  • 2 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 12 do 17
  • 3 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty od 18 do 23
  • 4 x wakacje od raty - pożyczka z liczbą rat do spłaty 24.
10.Jaki jest koszt skorzystania z wakacji kredytowych?

Jeśli skorzystasz z odroczenia płatności to termin spłaty raty ulegnie przesunięciu o jeden miesiąc.

Pamiętaj, że odsetki oraz prowizja będą wymagane w następnym terminie raty. Kwota raty nie ulegnie zwiększeniu wydłuży się tylko okres spłaty.

Nazwa firmy

IPF Polska Sp. z o.o.

Adres Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
Telefon (22) 395 85 87 oraz (22) 395 85 85
Adres e-mail bok@hapipozyczki.pl
Godziny pracy Poniedziałek-Piątek: 08:00- 20:00
Sobota-Niedziela: 9:00 - 17.00
Wniosek Wypełnij wniosek
Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 20:00
Sobota - Niedziela:
od 09:00 do 17:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
Sprzedaż
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został opłacony w całości (dalej jako IPF Polska Sp. z o.o. lub hapipożyczki). IPF Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie prowadzi działalność w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim oraz jako członek Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (wcześniej Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce) stosuje Zasady Dobrych Praktyk i przeszła pozytywnie Audyt Etyczny.
Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta.
Produkt „Pożyczka Długoterminowa”
Oferta produktowa „Pożyczka Długoterminowa” obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2020r i dotyczy pożyczki oferowanej wyłącznie przez Internet (online). Z oferty produktowej „Pożyczka Długoterminowa” mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci (konsumenci nieposiadający aktywnej umowy pożyczki w IPF Polska Sp. z o.o. w dniu złożenia wniosku), którzy otrzymają pozytywną ocenę badania zdolności kredytowej, spełnią wymagania scoringu kredytowego oraz wiarygodności finansowej i płatniczej obowiązujące w hapipożyczki. Oferta produktowa „Pożyczka Długoterminowa” dostępna jest w maksymalnym okresem kredytowania wynoszącym 24 miesiące, przy maksymalnej kwocie kredytu 15.000 zł. Poziom kosztów pozaodsetkowych oferty produktowej „Pożyczka Długoterminowa” wynosi 0,42% miesięcznie.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,81%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4.600,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 5.063,68 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu 463,68 zł (w tym: prowizja 347,76 zł, odsetki 0,00 zł, opłata przygotowawcza 115,92 zł), 24 miesięczne raty: 23 pierwsze miesięczne równe raty w wysokości po 210,99 zł., ostatnia 24 miesięczna rata w wysokości 210,91 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.04.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie Pożyczki Długoterminowej.


Produkt "Pożyczka ratalna"
Oferta produktowa „Pożyczka ratalna” obowiązuje od dnia 16 lipca 2020 r i dotyczy pożyczki oferowanej we wszystkich kanałach dystrybucji produktów. Z oferty produktowej „Pożyczka ratalna” mogą skorzystać obecni oraz nowi klienci, którzy otrzymają pozytywną ocenę badania zdolności kredytowej, spełnią wymagania scoringu kredytowego oraz wiarygodności finansowej i płatniczej obowiązujące w hapipożyczki. Oferta produktowa „Pożyczka ratalna” dostępna jest z okresem kredytowania wynoszącym od 6 do 24 miesięcy, w kwotach od 2 000,00 zł do 10.000 zł. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 81,83 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3.200,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 4.364,82 zł, oprocentowanie stałe 7,20 %, całkowity koszt kredytu 1 164 ,82 zł (w tym: prowizja 774,72 zł, odsetki 131,86 zł, opłata przygotowawcza 258,24 zł), 12 miesięcznych rat: 11 pierwsze miesięczne równe raty w wysokości po 363,74 zł, ostatnia 12 miesięczna rata w wysokości 363,68 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 16.07.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie Pożyczki ratalnej.
Opóźnienie spłaty, przekazanie danych, zmiana terminu spłaty:
W przypadku niespłacenia wymagalnej kwoty raty w terminie spłaty raty pożyczki lub spłacenia jej w niepełnej wysokości („opóźnienie”), Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek w wysokości dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki maksymalne za opóźnienie). Na dzień zawarcia Umowy stawka odsetek za opóźnienie wynosi 11,2%. Ponadto Pożyczkobiorca może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego i/lub egzekucyjnego. W przypadku nie wywiązywania się Pożyczkobiorcy z umowy pożyczki Pożyczkodawca może przekazać dochodzenie roszczeń zewnętrznemu podmiotowi. W przypadku łącznego spełnienia przesłanek określonych w artykule 14 lub 16 lub 17 lub 18 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz.U. Nr 81, poz. 530), Pożyczkodawca ma prawo przekazać informacje o zobowiązaniach Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej, co może wpłynąć na ocenę zdolności kredytowej Pożyczkobiorcy. Przekazanie danych Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej jest dokonywane na podstawie pisemnej umowy o udostępnianie informacji gospodarczych zawartej przez Pożyczkodawcę z Biurem Informacji Gospodarczej oraz w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych. Na postawie pełnomocnictwa udzielonego przez Pożyczkobiorcę Pożyczkodawca może przekazać do Biura Informacji Kredytowej dane osobowe dotyczące Pożyczkobiorcy oraz dane dotyczące jego zobowiązań wobec Pożyczkodawcy w celu ich gromadzenia, przetwarzania i udostępniania przez Biuro Informacji Kredytowej. Pożyczkobiorca, któremu została udzielona pożyczka z liczbą co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, po spełnieniu warunków określonych w umowie pożyczki, w szczególności po terminie spłaty 6 raty ma prawo do przesunięcia terminu spłaty raty pożyczki. Przesunięcie terminu spłaty raty pożyczki nie odbywa się automatycznie, jest zależne od woli Pożyczkobiorcy oraz decyzji Pożyczkodawcy. Liczba przesunięć terminu spłaty zależy od ilości rat do spłaty.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Promocji w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, zwanego dalej RODO) jest IPF Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa. Wszelkie informację dotyczące przetwarzania danych osobowych, w szczególności dotyczące praw osób, których dane są przetwarzane zamieszczone zostały w klauzuli informacyjnej, którą klient otrzymuje przy zawarciu Umowy Pożyczki oraz która dostępna jest na stronie internetowej Administratora www.hapipozyczki.pl/polityka-prywatnosci. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym uczestnicy promocji mogą skontaktować się pod adresem: privacy@ipfdigital.com
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska Sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są oferty produktowe hapipożyczki wynosi 6 miesiące a maksymalny 24 miesiące. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 90,14%. Infolinia: 22 395 85 87 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony Internetowej zastrzeżone dla IPF Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został opłacony w całości.