Jeśli natrafiłeś na trudności we wnioskowaniu, a jesteś zainteresowany gotówką skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my podpowiemy w jaki inny sposób możesz aplikować o hapipożyczkę.
Obecnie pracujemy nad rozszerzeniem listy dostępnych banków. Już niedługo będziemy wykonać przelewy do wszystkich banków.
Zgadza się. Wystarczy wypełnić krótki formularz na naszym portalu.
Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87, a my z chęcią pomożemy Ci.
Najczęstszym powodem takiej decyzji jest różnica pomiędzy danymi podanymi w banku a wprowadzonymi we wniosku o pożyczkę.
Zachęcamy do ponownej aplikacji i sprawdzenia poprawności danych.
Dokument umowy jak i inne dokumenty występuje jedynie w formie elektronicznej, który jest opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym. Jeśli udzielimy Ci pożyczki to otrzymasz tak podpisaną umowę na swoim profilu i będziesz mógł ją wydrukować.
Nie ma potrzeby odsyłania nam podpisanej przez Ciebie umowy.
Jest to prawdopodobne, o ile pozwoli na to Twoja kondycja finansowa.
Możliwość zaciągnięcia drugiej i kolejnej pożyczki istnieje w momencie, gdy nasz system wygeneruje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dostępną na Twoim profilu oraz poinformujemy Cię o tym fakcie oddzielnym mailem.
Oczywiście, że tak. Pożyczka może być spłacona przed końcowym terminem a to oznacza, iż całkowity koszt pożyczki będzie niższy. Jeżeli masz taki zamiar skontaktuj się z nami korzystając z sekcji „Obsługa klienta” i wysyłając stosowne zgłoszenie.
Będziemy mogli obliczyć kwotę pozostałą do spłaty.
Składając wniosek, skorzystaj z naszego kalkulatora pożyczkowego, by określić wysokość miesięcznych rat (zależnych od wysokości pożyczki i okresu spłaty) oraz całkowitą kwotę pożyczki do spłaty.
Jeżeli jesteś już naszym klientem, wejdź do sekcji „Strefa Klienta”, gdzie znajdziesz bieżącą kwotę rozliczeniową wraz z terminem spłaty.
Dodatkowo całkowitą kwotę do zapłaty znajdziesz na Harmonogramie Spłat oraz na Umowie pożyczki
Jeśli Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana u nas na koncie, to pamiętaj, że księgowanie na Twoim profilu odbywa się zazwyczaj 24 godziny po wpłynięciu przelewu na nasz rachunek bankowy. Przelewy międzybankowe mogą nie być księgowane na rachunkach w dni ustawowo wolne od pracy.
Jeśli dokonałaś/eś spłaty na rachunek bankowy zawarty w umowie, to bądź spokojna/y informacja o wpłacie powinna się wkrótce zaktualizować na Twoim profilu. W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem 22 395 85 87.
Liczba możliwych wakacji od raty:
Jeśli skorzystasz z odroczenia płatności to termin spłaty raty ulegnie przesunięciu o jeden miesiąc.
Pamiętaj, że odsetki oraz prowizja będą wymagane w następnym terminie raty. Kwota raty nie ulegnie zwiększeniu wydłuży się tylko okres spłaty.
Nazwa firmy |
IPF Polska Sp. z o.o. |
Adres | Al. Jerozolimskie 136 02-305 Warszawa |
Telefon | (22) 395 85 87 oraz (22) 395 85 85 |
Adres e-mail | bok@hapipozyczki.pl |
Godziny pracy | Poniedziałek-Piątek: 08:00- 18:00 Sobota: 9:00 - 17.00 |
Wniosek | Wypełnij wniosek |