HapiPożyczki na raty
Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki  branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, odda...

Nowa kampania hapipożyczek.

Brand hapipożyczki, mając pełną świadomość specyfiki  branży w której działa, rozpoczął cross-mediową kampanię, która realizuje koncepcję wywoływania pozytywnych skojarzeń i zbudowania grupy zaangażowanych odbiorców. Marka hapipożyczki dążąc do tego, aby być stale obecną w świadomości Klientów, oddała w ich ręce narzędzie, dzięki któremu ma kontakt i feedback zarówno na temat produktów, jak oczekiwań konsumentów. 

Internet to doskonałe źródło informacji, a hapipożyczki wiedzą jak je wykorzystać, aby lepiej poznać potrzeby swoich Klientów i docierać do grup docelowych. Wykorzystując nowoczesne narzędzie, jakim jest social listening, za pośrednictwem oficjalnego facebook’owego fanpage’a Ty zdecydujesz, marka rozpoczęła budowanie zaangażowanej społeczności.

Koncepcja komunikacji i identyfikacji wizualnej brandu jest oparta na wywoływaniu uśmiechu u odbiorców poprzez przekaz oparty na emocjach. hapipożyczki stawiają na sprofilowane lifestyle’owo i edukacyjnie komunikaty stosując odpowiednie kanały komunikacji, dlatego fanpage nie zawiera informacji o ofercie czy promocjach firmy.  Można za to dowiedzieć się czym jest RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania), czy też na jakie ważne kwestie zwracać uwagę podczas korzystania z propozycji firm pożyczkowych. Oprócz edukowania, hapipożyczkom zależy także, by osoby przeglądające profil Ty zdecydujesz otrzymywały kontent budujący pozytywne skojarzenia. Udostępniane posty w zabawny sposób zachęcają do uszczęśliwiania siebie i innych i pokazują, jak małe, codzienne przyjemności mogą pozytywnie wpłynąć na samopoczucie.

Dzięki tym działaniom, marka buduje społeczność, która aktywnie bierze udział w tworzeniu profilu. Świetnym dowodem na to jest zorganizowany niedawno, okołoświąteczny konkurs „Pieczesz czy wygrywasz?”, który spotkał się z bardzo dużym odzewem osób obserwujących fanpage. Za komunikację w social mediach odpowiada agencja Made in PR.

Chcąc dotrzeć do większej grupy odbiorców, hapipożyczki przygotowały, spójny z kierunkem komunikacji, animowany film reklamowy, który od początku grudnia można zobaczyć
w większości stacji telewizyjnych. Spot w zabawny sposób pokazuje, na co można przeznaczyć dodatkowe środki finansowe. Za pomysł kreatywny i produkcję spotów odpowiada Agencja Brasil, a za zakup mediów OMD.

Wideo zostało opublikowane także w serwisie YouTube, gdzie w ciągu miesiąca zostało obejrzane przez ponad 700 tys. osób, a komentarze opublikowane pod nim, wskazują
na bardzo pozytywny odbiór.

„Świetna ta reklama - najważniejsze, że przez połączenie takiej prostej (a jak radosnej!) animacji z chwytliwą nutką, od razu się ją zapamiętuje :D Gratulacje.” - skomentowała pani Karolina, użytkowniczka YouTube. Inny internauta zwrócił także uwagę na odpowiednie kreowanie wizerunku przez markę: „Bardzo fajne plus dobry pomysł na budowanie wizerunku, o co w tej branży wyjątkowo ciężko ;)”.

W związku z sukcesem i pozytywnym odbiorem spotu, w styczniu ruszyła kolejna filmowa odsłona kampanii pokazująca, że pożyczka to nie tylko sposób na spełnianie marzeń ale również narzędzie dbające o codzienną płynność finansową.  Zobaczyć ją można po raz kolejny w większości polskich stacji telewizyjnych, na YouTube’owym profilu marki oraz oficjalnym fanpage’u na Facebook’u „Ty zdecydujesz”.

Linki do spotów:
Spot kampanijny 1
Spot kampanijny 2

O hapipożyczki:

Firma IPF Polska Sp. z o.o. oferuje pozabankowe pożyczki długoterminowe pod brandem hapipożyczki, adresowane przede wszystkim do Klientów potrzebujących środków
na realizację swoich planów i zamierzeń, a którzy chcieliby mieć możliwość spłaty pożyczki
w wygodnych ratach, nawet przez 24 miesiące.

Spółka IPF Polska powstała w grudniu 2009 r. Od grudnia 2014 r. oferuje pożyczki pod marką hapipożyczki. W marcu 2015 roku IPF z siedzibą w Leeds (UK) kupił spółkę MCB Finance operującą w krajach bałtyckich oraz Australii. Nowa firma rozpoczęła działalność pod nazwą IPF Digital, a hapipożyczki weszły w skład portfolio marek i produktów zarządzanych przez wspomnianą spółkę. Dziś IPF Digital oferuje swoje pożyczki w 8 krajach: Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia, Polska, Hiszpania, Meksyk, Australia.

Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 20:00
Sobota - Niedziela:
od 09:00 do 17:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
Sprzedaż
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został opłacony w całości. Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim.
Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Reprezentatywny przykład dla Produktu "Pożyczka dla Nowych Klientów":
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 9,72%, całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 8 300 zł, roczna stała stopa oprocentowania 0%; czas obowiązywania umowy – 48 miesięcy; wysokość miesięcznych równych rat: 207,78 zł; całkowita kwota do zapłaty 9 973,44 zł, całkowity koszt pożyczki 1 673,44 (w tym: łączna kwota odsetek - 0 zł, opłata przygotowawcza 418,36 zł, prowizja 1 255,08 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 24.04.2019 r.
Produkt "Pożyczka dla Nowych Klientów" dostępny jest od dnia 6 września 2018 roku wyłącznie dla konsumentów nieposiadających pożyczki w IPF Polska Sp. z o.o. w dniu złożenia wniosku.
Produkt "Pożyczka dla Nowych Klientów" zdobył pierwsze miejsce w rankingu serwisu internetowego „money.pl” z dnia 6 września 2018 r. „Ranking pożyczek – wrzesień 2018”. Ranking został sporządzony przez Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie, prowadzącą serwis internetowy money.pl. Szczegółowe informacje na temat warunków rankingu oraz firm wziętych pod uwagę przy jego tworzeniu znajdują się na stronach www.money.pl.
Reprezentatywny przykład dla Produktu "Pożyczka ratalna":
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego wynosi: 78,35 %, całkowita kwota pożyczki: 6 000 zł; oprocentowanie stałe: 10 % rocznie; czas obowiązywania umowy: 36 miesięcy; wysokość miesięcznych równych rat: 360,89 zł; całkowita kwota do zapłaty: 12 991,75 zł; całkowity koszt pożyczki 6 991,75 zł (w tym: odsetki 1 008,55 zł, opłata przygotowawcza 1 495,80 zł, prowizja 4 487,40 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 24.04.2019 r.
Opóźnienie spłaty, przekazanie danych, zmiana terminu spłaty:
W przypadku niespłacenia wymagalnej kwoty raty w terminie spłaty raty pożyczki lub spłacenia jej w niepełnej wysokości („opóźnienie”), Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek w wysokości dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki maksymalne za opóźnienie). Na dzień zawarcia Umowy stawka odsetek za opóźnienie wynosi 14%. Ponadto Pożyczkobiorca może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego i/lub egzekucyjnego. W przypadku nie wywiązywania się Pożyczkobiorcy z umowy pożyczki Pożyczkodawca może przekazać dochodzenie roszczeń zewnętrznemu podmiotowi. W przypadku łącznego spełnienia przesłanek określonych w artykule 14 lub 16 lub 17 lub 18 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz.U. Nr 81, poz. 530), Pożyczkodawca ma prawo przekazać informacje o zobowiązaniach Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej, co może wpłynąć na ocenę zdolności kredytowej Pożyczkobiorcy. Przekazanie danych Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej jest dokonywane na podstawie pisemnej umowy o udostępnianie informacji gospodarczych zawartej przez Pożyczkodawcę z Biurem Informacji Gospodarczej oraz w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych. Na postawie pełnomocnictwa udzielonego przez Pożyczkobiorcę Pożyczkodawca może przekazać do Biura Informacji Kredytowej dane osobowe dotyczące Pożyczkobiorcy oraz dane dotyczące jego zobowiązań wobec Pożyczkodawcy w celu ich gromadzenia, przetwarzania i udostępniania przez Biuro Informacji Kredytowej. Pożyczkobiorca, któremu została udzielona pożyczka z liczbą co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, po spełnieniu warunków określonych w umowie pożyczki, w szczególności po terminie spłaty 6 raty ma prawo do przesunięcia terminu spłaty raty pożyczki. Przesunięcie terminu spłaty raty pożyczki nie odbywa się automatycznie, jest zależne od woli Pożyczkobiorcy oraz decyzji Pożyczkodawcy. Liczba przesunięć terminu spłaty zależy od ilości rat do spłaty.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest IPF Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został wpłacony w całości. Dane Pożyczkobiorcy przetwarzane będą w celu wykonania umowy. W zależności od wyrażonej dobrowolnie zgody Pożyczkobiorcy, dane mogą być także udostępniane partnerom biznesowym administratora danych. Pożyczkobiorca ma prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, Pożyczkobiorca ma prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy pożyczki, w tym do oceny wiarygodności kredytowej Pożyczkobiorcy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy pożyczki. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska Sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są hapipożyczki wynosi 3 miesiące a maksymalny 48 miesięcy. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 491,47%. Infolinia: 22 395 85 87 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony internetowej zastrzeżone dla IPF Polska Sp. z o.o.