HapiPożyczki na raty
Z danych CBOS wynika, że:92% Polaków korzysta z telefonu komórkowego;57% Polaków posiada smartfon;43% Polaków jest właścicielem klasycznego telefonu komórkowego.Te dane tylko potwierdzają, że trudno dziś funkcjonować w społeczeństwie bez telefonu. Jeśli zastanawiasz się, jak kupić telefon na raty przez internet, podpowiad...

Jak kupić telefon na raty przez internet?

Z danych CBOS wynika, że:

  • 92% Polaków korzysta z telefonu komórkowego;
  • 57% Polaków posiada smartfon;
  • 43% Polaków jest właścicielem klasycznego telefonu komórkowego.

Te dane tylko potwierdzają, że trudno dziś funkcjonować w społeczeństwie bez telefonu. Jeśli zastanawiasz się, jak kupić telefon na raty przez internet, podpowiadamy, co powinieneś zrobić.

1. Wybierz model telefonu

Co roku producenci wypuszczają na rynek nowe modele telefonów komórkowych, prześcigając się w innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Trudno na bieżąco to wszystko śledzić i porównywać. Jeśli zatem planujesz zakup telefonu komórkowego, musisz zacząć od wyboru odpowiedniego modelu. Możesz przy tym skorzystać z naszych poradników:

· dla kupujących smartfon

· dla kupujących klasyczny telefon komórkowy z klawiaturą

Dzięki nim dowiesz się, co powinien posiadać nowoczesny telefon, jakie są przydatne funkcje, a jakie zupełnie zbędne, będziesz wiedział, na co zwracać uwagę, wybierając telefon. Pamiętaj, żeby kierować się nie tyle reklamą producentów czy modą, ile swoimi potrzebami. Tylko wtedy będziesz naprawdę zadowolony z zakupu i w pełni wykorzystasz możliwości wybranego modelu telefonu.

2. Poszukaj najkorzystniejszą cenę

Gdy już wiesz, czego szukać i wytypowałeś jeden lub kilka modeli telefonów komórkowych, które odpowiadają Twoim potrzebom, powinieneś poszukać najkorzystniejszej ceny takich urządzeń na rynku. W epoce internetu nie jest to trudne.

Poszukiwania telefonu komórkowego w najkorzystniejszej cenie najlepiej rozpocząć od porównywarek internetowych. W Polsce działa co najmniej kilka popularnych tego typu serwisów. Nie powinieneś zatem mieć problemu z ich znalezieniem. W takim serwisie wpisujesz interesujący Cię model, a po chwili pojawiają się ceny telefonu w różnych sklepach internetowych. Powinieneś wybrać sortowanie od najniższej ceny. Pierwsze wyniki to będą zapewne oferty polecane i promocyjne, które najczęściej możesz pominąć i od razu przejść do porównania ofert. Tam znajdziesz sprzedawców oferujących dany telefon komórkowy w najkorzystniejszej cenie. Pamiętaj, aby zwrócić uwagę również na koszty dostawy.

Podobny sposób poszukiwań możesz zastosować w najpopularniejszych portalach aukcyjnych. Warto również szukać telefonu w najlepszej cenie w wynikach Google. Nie zapomnij również przejrzeć aktualnych gazetek promocyjnych najpopularniejszych sklepów stacjonarnych AGD/RTV.

3. Sfinansuj zakup pożyczką na raty hapipożyczki

Kolejny etap to zapewnienie finansowania zakupu Twojego nowego telefonu. To tak naprawdę najłatwiejszy etap, który nie zabierze Ci dużo czasu. Jeśli wiesz już, jaki telefon komórkowy chcesz kupić i od którego sprzedawcy, pozostaje tylko wejść na stronę www hapipożyczki.

Na naszej stronie w wygodny sposób za pomocą suwaka wybierasz kwotę pożyczki. Drugim suwakiem dobierasz okres spłaty do swoich możliwości finansowych. Możesz wybrać na przykład maksymalny okres, czyli 48 miesięcy i płacić niską ratę. Możesz również wybrać najkrótszy okres spłaty (3 miesiące), gdy zależy Ci na jak najszybszym spłaceniu pożyczki. Nasza oferta jest tak elastyczna, że bez problemu dobierzesz parametry pożyczki takie, jakie będą Ci najbardziej odpowiadały.

Pamiętaj, że możesz również wybrać dzień, w którym co miesiąc będziesz spłacał ratę, a nawet odroczyć pierwszą wpłatę o 2 miesiące. Do tego przysługują Ci wakacje od pożyczki – możesz przesunąć ratę na kolejny miesiąc, jeśli pojawią się niespodziewane wydatki.

Zakup telefonu na raty przez internet nie jest skomplikowany. Najtrudniejszy etap to tak naprawdę wybór odpowiedniego modelu urządzenia. Trochę czasu warto również poświęcić na znalezienie najtańszej oferty sprzedaży telefonu. Za to zdobycie pieniędzy na zakup telefonu zajmie Ci tylko kilkanaście minut. Bo u nas pożycza się pieniądze bardzo szybko. Zapraszamy!

Chętnie pomożemy Tobie w otrzymaniu pożyczki i odpowiemy na pytania
Pracujemy
Poniedziałek - Piątek:
od 08:00 do 20:00
Sobota - Niedziela:
od 09:00 do 17:00
Zadzwoń
Obsługa klienta
Sprzedaż
Informacje dotyczące Pożyczkodawcy:
Pożyczkodawcą jest IPF Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został opłacony w całości. Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim.
Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Ostateczne warunki oferty pożyczki uzależnione są od poziomu i stopnia wiarygodności kredytowej konsumenta. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Reprezentatywny przykład dla Produktu "Pożyczka dla Nowych Klientów":
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 9,72%, całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 8 300 zł, roczna stała stopa oprocentowania 0%; czas obowiązywania umowy – 48 miesięcy; wysokość miesięcznych równych rat: 207,78 zł; całkowita kwota do zapłaty 9 973,44 zł, całkowity koszt pożyczki 1 673,44 (w tym: łączna kwota odsetek - 0 zł, opłata przygotowawcza 418,36 zł, prowizja 1 255,08 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 24.04.2019 r.
Produkt "Pożyczka dla Nowych Klientów" dostępny jest od dnia 6 września 2018 roku wyłącznie dla konsumentów nieposiadających pożyczki w IPF Polska Sp. z o.o. w dniu złożenia wniosku.
Produkt "Pożyczka dla Nowych Klientów" zdobył pierwsze miejsce w rankingu serwisu internetowego „money.pl” z dnia 6 września 2018 r. „Ranking pożyczek – wrzesień 2018”. Ranking został sporządzony przez Wirtualna Polska Media S.A. z siedzibą w Warszawie, prowadzącą serwis internetowy money.pl. Szczegółowe informacje na temat warunków rankingu oraz firm wziętych pod uwagę przy jego tworzeniu znajdują się na stronach www.money.pl.
Reprezentatywny przykład dla Produktu "Pożyczka ratalna":
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego wynosi: 78,35 %, całkowita kwota pożyczki: 6 000 zł; oprocentowanie stałe: 10 % rocznie; czas obowiązywania umowy: 36 miesięcy; wysokość miesięcznych równych rat: 360,89 zł; całkowita kwota do zapłaty: 12 991,75 zł; całkowity koszt pożyczki 6 991,75 zł (w tym: odsetki 1 008,55 zł, opłata przygotowawcza 1 495,80 zł, prowizja 4 487,40 zł). Kalkulacja została dokonana na dzień 24.04.2019 r.
Opóźnienie spłaty, przekazanie danych, zmiana terminu spłaty:
W przypadku niespłacenia wymagalnej kwoty raty w terminie spłaty raty pożyczki lub spłacenia jej w niepełnej wysokości („opóźnienie”), Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek w wysokości dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki maksymalne za opóźnienie). Na dzień zawarcia Umowy stawka odsetek za opóźnienie wynosi 14%. Ponadto Pożyczkobiorca może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego i/lub egzekucyjnego. W przypadku nie wywiązywania się Pożyczkobiorcy z umowy pożyczki Pożyczkodawca może przekazać dochodzenie roszczeń zewnętrznemu podmiotowi. W przypadku łącznego spełnienia przesłanek określonych w artykule 14 lub 16 lub 17 lub 18 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych (Dz.U. Nr 81, poz. 530), Pożyczkodawca ma prawo przekazać informacje o zobowiązaniach Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej, co może wpłynąć na ocenę zdolności kredytowej Pożyczkobiorcy. Przekazanie danych Pożyczkobiorcy do Biur Informacji Gospodarczej jest dokonywane na podstawie pisemnej umowy o udostępnianie informacji gospodarczych zawartej przez Pożyczkodawcę z Biurem Informacji Gospodarczej oraz w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych. Na postawie pełnomocnictwa udzielonego przez Pożyczkobiorcę Pożyczkodawca może przekazać do Biura Informacji Kredytowej dane osobowe dotyczące Pożyczkobiorcy oraz dane dotyczące jego zobowiązań wobec Pożyczkodawcy w celu ich gromadzenia, przetwarzania i udostępniania przez Biuro Informacji Kredytowej. Pożyczkobiorca, któremu została udzielona pożyczka z liczbą co najmniej 7 miesięcznych rat do spłaty, po spełnieniu warunków określonych w umowie pożyczki, w szczególności po terminie spłaty 6 raty ma prawo do przesunięcia terminu spłaty raty pożyczki. Przesunięcie terminu spłaty raty pożyczki nie odbywa się automatycznie, jest zależne od woli Pożyczkobiorcy oraz decyzji Pożyczkodawcy. Liczba przesunięć terminu spłaty zależy od ilości rat do spłaty.
Dane osobowe:
Administratorem danych osobowych jest IPF Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-305) przy Al. Jerozolimskie 136, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000333174, NIP 7010191956, REGON 141948913, o kapitale zakładowym w wysokości 17.400.000,00 zł, który został wpłacony w całości. Dane Pożyczkobiorcy przetwarzane będą w celu wykonania umowy. W zależności od wyrażonej dobrowolnie zgody Pożyczkobiorcy, dane mogą być także udostępniane partnerom biznesowym administratora danych. Pożyczkobiorca ma prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, Pożyczkobiorca ma prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy pożyczki, w tym do oceny wiarygodności kredytowej Pożyczkobiorcy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy pożyczki. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
Rozstrzyganie sporów:
Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a IPF Polska Sp. z o.o., jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z wymogami firmy Google Inc. informujemy, że minimalny okres na jaki udzielane są hapipożyczki wynosi 3 miesiące a maksymalny 48 miesięcy. Maksymalne RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania) hapipożyczki wynosi 491,47%. Infolinia: 22 395 85 87 (opłata za połączenie według taryfy operatora). Adres email: bok@hapipozyczki.pl Wszelkie prawa do zawartości strony internetowej zastrzeżone dla IPF Polska Sp. z o.o.